Classic Climbs Experience: ALPS FRANCESOS

Destacats
Puja als mítics ports francesos que tant ens han fet gaudir durant les tardes d’estiu tot mirant el Tour de França: els Ecrins, el Coll de Glandon, el Coll de la Croix de Fer, el Coll de Telegraphe, el Coll de Galibier, l'Alpe d'Huez i el Mizoen.
Aquesta vegada no ho miris des del sofà de casa, viu la carretera en primera persona.

Descripció de la ruta
Què és Classics Climbs?
Aquest Projecte neix amb la idea de descobrir els ports més mítics en les millors destinacions ciclistes, compartint la experiència amb gent amb la mateixa passió: la bici.
L'equip de CicloTurisme (Pol Trafí, Jordi Arnau i Eduard Kirchner) s'encarregarà de liderar el Classic Climbs Experience als ALPS FRANCESOS acompanyant-vos i donant-vos suport durant la ruta.

No et pots perdre
Podreu probar NOUS MODELS BMC:
-BMC Teammachine SLR02 THREE
DISC Shimano 105 (carbon frame)
-BMC Teammachine SLR02 TWO
DISC Shimano Ultegra (carbon frame)
-BMC Teammachine SLR02 ONE DISC
Shimano Ultegra Di2 (carbon frame)



Itinerari:
Arribada per lliure i check-in a l’hotel (els que sortim junts des de Girona arribarem a l’hotel al voltant de les 22:00h. Soparem pel camí).
La primera etapa consisteix en un recorregut circular amb sortida i final al poble de Bourg-d’Oisans. És una etapa que podríem qualificar de mitja muntanya, ja que sense tenir cap ascensió llarga destacada en algun port mític, és un recorregut que puja i baixa per carreteres molt singulars que ens farà gaudir de valent de les primeres vistes dels Alps.
Sopar a l’hotel (inclòs).
Segona etapa, aquest cop de forma lineal en la qual tindrem en tot moment una furgoneta d’assistència que ens permetrà realitzar la ruta sense por a tenir cap imprevist. Aquesta etapa és d’alta muntanya amb una llarga ascensió al Coll de Glandon de gairebé 25km a una mitja del 5% amb rampes d’11%. Un cop superat el primer port farem un curt descens per afrontar la segona pujada del dia, curta però intensa, ja que el pendent mitjà superarà el 6,5%. Un cop passat el coll iniciarem una llarga baixada en direcció Saint Jean de Maurienne on allà iniciarem la tercera i última ascensió del dia per una carretera secundària que ens portarà a 8km, pràcticament plans, fins al final d’etapa.
Sopar a l’hotel (inclòs).
Aquesta etapa, com l’anterior, serà una etapa d’alta muntanya, per nosaltres l’etapa reina, ja que l’ascensió dels dos colls de forma consecutiva des de la cara nord sumen un total de 35km i +2100m amb rampes de fins al 15%, arribant a gairebé 2700m d’altitud, un hors categorie en tota regla. Val a dir que el pendent mitjà de l’ascensió és del 6%, ja que tenim una part de descens un cop superat el Coll de Telegraphe. Un cop superada la pujada en quedaran uns 45km pel final d’etapa, on gairebé tots són baixada, – 2300 i +400.
Sopar a l’hotel (inclòs).
Ruta circular des de Bourg d’Olsans, que ens portarà a pujar un dels ports més mítics dels Alps, Alpe d’Huez, serà una etapa exprés, ja que al ser l’últim dia i tenir un llarg camí fins a casa no volem fer allargar la cosa. Aprofitant que és l’última etapa un cop coronat el cim farem una mica de festa final a dalt fent un brindis i una foto grupal. Un cop acabada la celebració tindrem dues opcions, acabar la volta plantejada i anar cap a Mizoën fer la volta a l’embassament, tornant cap al punt inicial fent així 45km, o bé girar cua i baixar per on em pujat, recorrent un total de 25km.
Tornada cap a Girona després de la pedalada.
Preus 2019
Què inclou la ruta?

Allotjament
4 nits d'allotjament amb l'esmorzar inclòs.

3 sopars
3 sopars als hotels amb el grup.

Lloguer de bicicleta
4 dies de lloguer i test de les bicicleta BMC.

Guiatge
4 dies de sortida guiada en bicicleta.

Packs energètic
Packs energètics durant l'estada.

Furgoneta de suport
Furgoneta de suport durant la pedalada i assistència.

Maillot de CicloturismeTours
Entrega d'un maillot de Cicloturisme Tours.
Podràs inscriure’t enviant-nos un formulari amb les teves dades fins a 30 dies abans del començament del tour
o bé trucant-nos per telèfon al 972 22 10 47.